Det är fredagkväll och jag är hemma hos mo...

Det är fredagkväll och jag är hemma hos mor och far i Mora. Föregående natt spenderades i Falun hos lillasyster eftersom att jag skulle vara hår- och sminkmodell åt henne idag. Nu är jag nyfärgad och fin och jag känner mig jättenöjd. Hela familjen är samlad. Eller ja, grundfamiljen åtminstone. Vi gick ut och käkade ikväll och det var riktigt mysigt. Skulle dock vara mer mysigt om Hanna och Malte också var här. I morgon blir det mysfika med Jossan, massa pluggande och så ska jag titta på skidor på tv. Bra plan och jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw vad sött av dig:) ska jag vara skeptisk dock och tänka att det är malte du är ute efter? nej. jag är självgod. tack för att du vill ha mig där;)

2011-03-19 @ 20:02:07
URL: http://hannana.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback