Long tajm no sea.

Ja, jag vet att jag inte har skrivit på år och dar, nästan evigheter. Men mobilblogg är mer min grej har jag upptäckt. Jag är inte så jättegrym på att skriva långa inlägg som är givande.
Hur som haver så är det mycket att göra just nu, min "jag måste/bör"-lista är sjukt lång. Eller ja, den hade varit om jag orkat skriva någon. Måste skriva en sådan. Ska lägga till det på listan som jag inte har.

Skolan flyter på. Är klar med engelskakursen och har nu börjat med "Muntlig och skriftlig kommunikation". Det är en väldigt kort kurs så de har tryckt in så mycket som möjligt på de få veckor som vi har. Det är nästintill så att jag får magsår bara av tanken.
Utöver det så jobbar jag två dagar i veckan på Stocksunds Vårdcentral. Jag älskar det, lite mycket drama just nu dock. Jag önskar nästan att jag börjat berätta om min kollega "pokerdamen" i somras när jag började där. Känns lite jobbigt att försöka få er att förstå nu. Hon har i vilket fall som helst inte alla hästar hemma.
Sen har jag även sjukgymnastik två dagar i veckan. Känns riktigt skönt att äntligen ha fått komma igång och få hjälp för det är välbehövligt.

Well, det var en liten uppdatering. Ska försöka bättra mig men det kan hända att ni får nöja er med mobilbloggning tills jag hittar på något vettigt att skriva!

Puss på er.


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback