Torsdag 16/4-09

Idag fick jag ett sms av min syster där det  stod "Han pratar engelska och spelar trumpet."
Till svar fick hon ett "KÄFT" :P

Anledningen till detta grundar sig lååååångt bak i tiden.
Vi var hemma hos några vänner till familjen, jag var väl max 4-5 år och vi lekte charader eller något liknande och jag fick uppgiften att beskriva en av vännerna till familjen, Daniel Cisneros.

Så då sa jag att "Han pratar engelska och spelar trumpet." Och INGEN kunde lista ut vem jag menade. Det var kanske inte så konstigt med tanke på att Daniel är spanjor och spelar saxofon.

Tänk att man ska bli mobbad för något som hände för så galet längesen. Huvva.

Idag har jag tränat och kämpat emot min träningsvärk sen i tisdags, var riktigt skönt. Och sen efter det så åkte jag till min vän Leena i Våmhus och fick massage. Det var ännu skönare. Inte nog med att hon får kroppen helt skön, hon är så bra att prata med och vi kan prata om ALLT. Känner mig renad och lättad när jag går därifrån. Underbara kvinna.


Nu ska jag äta lite sen ska jag försöka komma i säng i tid. Får se om jag lyckas, det brukar vara Mission Impossible :P

Kram


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback