Tisdag 3/2-09

OJ oj oj.. Jag som tänkte vara duktig och skriva igår, men icke sa nicke.
Åkte till Falun igår morse för att träffa min läkare, det gick bra. Fick två kortisonsprutor, en i armbågen och en i knäleden.
Sen pös jag ner på stan en vända och käkade hos Zaur och kollade på jeans. Sen åkte jag hem till Mora igen, somnade typ direkt jag kom hem.
Klockan 18 var det dags för personalmöte. Det skulle vara slut kl.20. Jag kom väl hem ca 21:35 eller något. Och då hade mamma och syster redan gått och lagt sig så det var mörkt i hela huset så då tänkte jag att jag också kunde gå och lägga mig. Varför sitta ensam uppe liksom?

I morse var det segt att vakna, skulle lätt kunnat sova till ett. Men ajabaja, upp och tvätta av gårdagens smink och ha på nytt och klä sig för jobbet. Sen var det bara att trampa på. Cyklade på en cykel med väldigt lite luft i däcken så jag var helt slut när jag kom till jobbet..
Jobbet gick bra. Ganska lugn dag måste jag säga, men det är ju inte heller helt fel ;)

Efter jobbet trampade jag hem i ca 250km/h och hoppade in i duschen och gjorde mig klar för att åka ner till Arbetsförmedlingen och träffa en handläggare där. Diskuterade lite framtida jobbsituationer och dyl.
Sen hookade jag upp med Madde, Sanna och Daniel och kikade runt i lite affärer.. Hade tänkt att shoppa lite med det blev bara tre par overknee strumpor. men det är alltid bra att ha. Och på så sätt blev ju inte plånboken så ruskigt ledsen.

Och nu är jag helt såsig i huvudet och vill bara gå och lägga mig. Men tio i åtta blir nog lite för tidigt. Kan vänta till nio i alla fall. Sitter och funderar på om jag har något vettigt att skriva. Men det har jag nog inte.. =)
Det har vart en bra dag och jag känner att jag har kört på max hela dagen, för nu har jag ont lite här och var . haha..

Tänker härmas,

Dagens - pissjobbigt att cykla i snömodd och dålig däckluft

Dagens + Myseftermiddag på stan med Madde, Sanna och Daniel.

Over and out /  Emma

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback