Emma DISSAR

Nu tänker jag dissa igen.

Idag dissar jag:

1. Stockholm. Går ju vilse totalt så fort jag inte är i Västerhaninge eller inne i stan. Idag skulle jag ta mig till Fleminggatan för att hämta mitt id-kort på ComHem. Jag visste att jag skulle åka med buss 56. Så jag satte mig på buss 56. Bara det att jag åkte åt fel håll. Så jag hamnade i Hakberget. Har inte en aning om vart det är.

Jag skulle dit där jag har markerat med blått. Men jag hamnade där jag har markerat med svart.

Helt riktigt förbenat trött, feber, hostig och jätteont i fötterna.

Och inte nog med det hade jag varit på Reumatologen i Huddinge innan och fått en injektion i handen, som gjorde så ont att jag spydde och svimmade. Handen värker fortfarande.
Så när jag hade farit vilse ca 100 gånger ville jag bara lägga mig på backen och grina.


Nu äre tv-titt och sen natta =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

oh gosh vad jag känner igen mig!!!!

2009-10-14 @ 16:20:17
URL: http://www.SofiasBravader.devote.se

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback