Jag har lite ontit.

Ontit är just vad jag har. Det är ett ord man säger när man känner sig liten och ynklig och vill ha medkänsla. Så gott folk.. hihihi.

Anledningen till att jag har ontit är den där grissprutan jag tog igår. Sköterskan sa att man kunde bli lite öm där hon stuckit. Men jag har banne mig ont i hela överarmen och kan knappt lyfta den. KUL ;)

Hm idag ska jag göra mitt första arbetspass som säljare på ComHem. Är sjukt nervös. :S Men jag får helt enkelt fråga Christina om jag undrar något. Visserligen är hon lika ny som jag, men hon har i allafall jobbat något pass under veckan. Gaah.. Måste träna in priser i huvudet nu. Och äta lunch. Och duscha. Huvva..

Hörs ikväll =)

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback