That´s the question

För några dagar sen såg jag den här gruppen på Facebook.



"Vad hette muminpappan innan mumin föddes?"

Och jag har gått och tänkt på det sedan dess. I natt fick jag t.o.m. lov att fråga Jossan vad hon trodde, men vi kom inte fram till något vettigt. Men det är en bra fråga. Självklart undrar jag även vad muminmamman hette innan.

Alltså, jag gillar inte när jag börjar fundera på sånna här saker som jag är ganska säker på att jag inte kommer att få svar på. Det händer inte så ofta men när det väl händer.. Det blir liksom lite stopp i hjärnkontoret. En smärre hjärnblödning så att säga.
Någon som har någon teori?


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback