Vad göra?

Alltså, ska jag jobba i morgon eller inte? Har beslutsångest till tusen. Fick kortisonbehandling i torsdags så jag vet inte om det är värt att ta risken att förstöra det så nära inpå. Men jag har egentligen inget annat vettigt att göra. Suck. Mamma borde komma hem så att jag kan rådgöra med någon vettig.

Nu sitter jag vid en brasa och tittar på film, visserligen en ganska deprimerande film med tanke på omständigheterna. Men har inget vettigare för mig.







Det kom nyss en påskkärring och plingade på dörren. Jag är lite rädd för sånna. Hoppas att det inte kommer någon mer förrän mamma och pappa är hemma så får de ta hand om det!

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback