Hemma

Då var jag hemma i pissekalla Sverige igen. Planen när jag kom hem var att hålla igång för att inte somna.
Det gick väl lite sisådär måste jag säga. Jag packade ur hela väskan, sorterade tvätt, vattnade blommorna. Sen skulle jag bara sätta mig vid datorn och betala en räkning. Sen tog jag mig inte upp ur soffan mer. Jag kikade lite på tv och runt 11 somnade jag. (Det vet jag för att det var "7th heaven" på tv). Sen vaknade jag 16:25. Bra jobb.

Som tur är så är jag fortfarande läskigt trött så jag kanske kommer i säng i tid ändå.


Bilder ja, tänkte att jag kör upp någon bild, från resan, om dagen för att det inte ska bli ett jäääättelångt inlägg som ingen orkar läsa. Samt att jag ska ha något att blogga om varje dag. Smart va ;).




Resan börjar här!


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback