To be continued...

När jag landade i Chicago så var jag hungrig men mådde ändå lite illa så jag gick till Mc Donalds för att köpa äppelbitar. Tjejen i kassan tittade på mig som att jag var en idiot när jag ville köpa äpple. Frukt liksom. Sen när hon äntligen fattade vad jag hade beställt så får jag äppelbitar och en "caramel dip" som jag skulle doppa bitarna i. Äpplen med kolasås, typ.
Det var gott men det var väl ungefär i det ögonblicket som jag förstod hur min kommande vecka i de Förenta Staterna skulle bli.


Jag köpte också en KitKat. KING SIZE, såklart!


Väl framme hos mina älskade vänner K och K, så hade de köpt en fiiiin ballong åt mig. Den hade vi heliumkalas med någon av de sista dagarna. Ska se om jag kommer på hur man gör för att lägga upp en video. Not so teknisk as I want to be, du vet!




Jaha, mina vänner. Då har vi alltså kommit fram till Fort Lauderdale. Spänningen är olidlig, visst?

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback