Onsdag 15/4-09

Usch, det trycker av ångest i mitt bröst, det går tungt att andas. Anledningen? Jo, såhärva. Jag ska börja med en ny medicin idag, och den råkar vara en spruta, och är det något jag verkligen har fobi för och mår illa av när jag tänker på det så är det just det, sprutor.
Innan gick jag också på en medicin som var en spruta, men den var som en insulinpenna, man behövde alltså inte se nålen.
Den här sprutan är läskig, känns som att gå tillbaka i tiden, för när jag var mindre fick min kära mor ge mig en medicin i sprutform en gång i veckan, och nu kommer det att bli likadant, för inte en CHANS att jag kommer sticka mig själv med en sådan stor nål..

Visst, I´m such a BIG BABY, jag har tillochmed bedövningsplåster på, vilket också ger en hel del obehagliga flashbacks.

För att fördriva tiden medan bedövningen verkar så är jag inne på Blip.se och spelar yatzy (big baby) ;) och helt plötsligt ploppar det upp ett "kuvert". Oh, det är någon som vill mig något..

JAJAMENSAN, en kille på 14 år som undrar hur gammal jag är.

"20" svarar jag.
och tillbaka får jag ett :

"Har du barn?"

Alltså okej det är inte så ovanligt att folk i 20årsåldern har barn, men är det det andra man frågar någon? "Hej vad heter du? Har du barn?"

Jaja, jag visste kanske inte heller bättre när jag var 14. Men jag kände mig plötsligt lastgammal när han skrev sådär.

Huvva, en kvart kvar till spruta.

Ha det fint =) Kram

Kommentarer
Postat av: karolina

Vilken medecin ska du börja ta? :D

2009-04-15 @ 21:14:13
URL: http://karronilsson.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

sugen på nånting helt nytt?

kom in och lyssna på mina låtar och vårt band 'shadow of the room'!

ung metalsångerska som söker till idol :)

2009-04-19 @ 16:44:00
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback