Bil, regndans och dildofight.

I fredags körde jag ner ett flyttlass åt Wille och Hanna till Uppsala. Eftersom att jag och Hanna pratade så mycket så missade vi först avfarten mot Sthlm och hamnade i Gävle. Inte planerat och svårt att hitta något bra ställe att vända på när man har släp. Men fram kom vi i alla fall, efter många om och men.
Hemvägen var dock väldigt lång. Men det gick bra, förutom att det var tjock dimma lite här och var. Fick lov att krypköra fram i 20 km/h på 120 väg. Noll kul. Kom hem runt 5 och somnade runt 6.

Lördag. Vaknade tjugo i tre. på kvällen åkte jag, Joss, A-K och Jessika ner till Sagabiografen för att se "Brüno". Eh, vet inte om det är en film jag skulle rekommendera någon. Men den var kul på sina ställen. Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi åkte runt lite i Mora och hamnade på donken där vi drack varm choklad. Gottigt. Sen åkte vi runt en stund till. Och hamnade på Dollar Store-parkeringen där två danssugna brudar (läs Jossan och Jessika)  ställde sig i regnet och körde lite streetdance. Asgrymt och en kul avslutning på kvällen.

Idag vaknade jag vid tolv, sen dess har jag suttit och kollat film (läs sovit). Nu funderar jag på att dra till Statoil och köpa en korv.. Är på tok för trött för att fixa något själv och är inte riktigt så hungrig så att jag kan äta något större. :P


Inte långt kvar till flytt nu. =)


Kommentarer
Postat av: Jonas

Statoil korv är dt bästa som finns :D

2009-08-16 @ 19:28:41

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback