V.35

Ja, hur ska man sammanfatta veckan?

Jag tror att jag säger som pappa. "Jag trodde du skulle lästa HSA inte dans?"

I måndags var det Linedance, tisdags Tai chi, onsdags yoga och igår afrikansk energidans. Jag hoppade förvisso över diverse aktiviteter för att spara på min fot. Den har tagit tillräckligt med stryk den här veckan som det är. Tack ändå ;)

Fick höra idag att Hanna har kommit in på sjuksköterskelinjen i Uppsala. Grattis! =)

Om ca en och en halvtimme kommer Ida ner till Storbude på besök från örebro. Vi ska på Raw comedy ikväll, med bland annat Magnus Betnér. (som är min anledning till att gå)

Jag var in till stan med Linnea idag, vi skulle köpa kurslitteratur. Vad bra att akademibokhandeln bara har ett exemplar av böckerna vi skulle ha. Kom hem med EN bok. För de andra var slut. Surt sa Emma.



JUST JA, i måndags eller närenuvar så var jag på bio med Robin. Och när vi ska fara hem så står det 5 piketbussar med poliser där. 5 STYCKEN!!! Fattar ni? Jag var helt säker på att det var en bomb som skulle detonera. Eller kanske nått annat läskigt. Men det var bara så att Göteborg (laget inte hela staden) hade varit och spelat fotboll här i Sthlm och när supportrarna skulle fara hem där på kvällen så hade polisen satt in extra bemanning vill Centralen.
Usch, skrämmas sådär. Morr..


Nej nu ska jag nog börja göra mig klar för kvällen! =)


<3


Kommentarer
Postat av: wille

Alla luktar fisk i göteborg...



Jag är avundsjuk på att du är på Betnér nu...

2009-08-28 @ 23:00:55
URL: http://tilliam.blogg.se/
Postat av: Anonym

tacktack=)

vi hade också velat sett betnér men jag får väl ta på mig den smällen då....

själv har vi inte köpt några böcker, jag o mina kursare, men det kommer väl=P

2009-08-31 @ 17:15:26
URL: http://hannana.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback