Why do you do this to me?

Inte haft lust att uppdatera de senaste dagarna.
I fredags sa vi farväl till älskade mormor. Jag skulle vara med och sjunga med solisten Carina. Klarade dock bara en sång sen gick det inte nå mer.
Saknar mormor så sjukt mycket. Jag förstår fortfarande inte. :/

På lördagen åkte jag och Robban ner på Mora festivalen. Det var inget att hänga i granen. Men jag fick med mig två par solglasögon hem i alla fall.

I söndags var jag upp till min bror och hans flickvän och hälsade på deras tillskott i familjen, Bambam. (ja det är en hund). Sen åkte jag ut till stugan med mamma och pappa för att äta och softa lite. RIktigt skönt.
Plockade en kanna blåbär som jag sedan bakade muffins av när jag kom hem.


Idag är det måndag, eller ja. Nu är det ju faktiskt tisdag. Men för mig är det fortfarande måndag. En riktig skitdag, passar ihop med den här sketna sommaren. Förstår inte hur man kan svika en annan människa sådär!!


Nu borde jag försöka sova, men vågar inte. Har kollat läskig film. Som för övrigt blev helt mongo när vi började. Den började med eftertexterna.
"Du kanske har vändt skivan uppochner?" -Ida 16 år


Kommentarer
Postat av: Gelika

Hahah ! Det var den bästa kommentar jag hört!! Vändt skivan uppochner !! :D

2009-08-14 @ 22:51:04

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback