Suck, pust, stånk och stön

Vaknade kl 01 i natt och var ruskigt törstig så gick upp och hämtade ett stort glas vatten som jag ställde bredvid sängen. Klockan 03 vaknade jag igen och var ruskigt törstig igen och sträckte mig efter glaset, men var inte riktigt vaken för jag slog omkull glaset så då var det bara att kliva upp och börja torka. Det är helt fantatiskt vad mycket vatten det ryms i ett glas.



Åh, jag vill had det där djuret som är på Hemtexreklamen. Och så vill jag se på både 4:an och 5:an kl 21. Hur gör man då? Skaffar en till tv?


Kommentarer
Postat av: hanna

tack.. jag googlade.. ;)



först blev det bara juridikgrejen men sen hittade jag nån flummig hjärtförklaring:)

2009-12-01 @ 21:01:35
URL: http://hannana.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback