Surprise

Blev en överaskningsresa hem till Mora i torsdags. Den var planerad sedan länge och det var sjukt svårt att inte säga något till mami eller papi att jag skulle hem. De fick en smärre hjärtinfarkt när jag klampade in med väskor i hallen torsdag kväll. Men det var skoj.

På fredagen drog jag, Joss och Boggi till Valbo för shopping av julklappar. Vi fyllde hela bilen, dock inte med en enda julklapp.;)

På lördagen åkte jag, Joss och Jessika ner till stan och kikade runt lite och tog en långlunch på stugan. Mysigt. Sen for vi till Maxi där vi spenderade en timme. Vi vet minsann hur man fördriver tid! Efter det drog vi hem till Boggi som jobbat och stått i hela dagen där vi fettade loss totalt och myste i soffan till Sunes Jul. "Skepp och hoj, här var det skoj"! Och det var helt sjukt vad trötta vi var. Runt 22 drog splittrades vi och drog hem för att nanna kudde.

I morse var det riktigt segt att gå upp, så jag och Ludde låg kvar i sängen till 10. Då tyckte han att det var dags att vakna. Och det gjorde han med besked, de där tänderna är inte att leka med. Men det tror tydligen han.
Annars en slö dag, städat och plockat lite där hemma. Sen packat ihop mina saker och åkt tåg en halv evighet för att komma tillbaka till Sthlm. På fredag åker jag hem igen och blir hemma till 10 januari. HURRA för jullov:D




Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback