Fredag 27/2-09

Mysdag på stan med Emelie idag. Riktigt trevligt. Käkade lunch på kaffestugan med Em, Madde, Johan och Christian.
Blev lite shopping också även fast min ekonomi inte riktigt tillåter det nöjet. Köpte ett par skor, ett skärp och trosor.
Och så har jag klippt mig också. Jajamensan, nu är det ännu kortare. Skönt att slippa sätta upp det när man ska jobba. =)
Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Suttit vid brasan och zappat runt bland lite olika program och även kollat lite Desperate houswifes.
Nu är jag trött och såsig så jag ska nog försöka komma i säng strax. Får se hur det går med den saken. Hihi.

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback