Lördag 28/2-09

Jobbat idag. Helt okej dag faktiskt, var inte så jättemkt att göra.

Nu har jag suttit och kollat lite på melodifestivalen, men det är ju ingen som är bra så jag sket i det, plus att jag inte förstår Petra Mede över huvudtaget, och inte nog med att hennes humor är sämst, hennes bröst sitter på olika höjd också. Kunde inte koncentrera mig på något annat efter att jag gjort den upptäckten.

Fick just ett sms av min bror som jobbar stängning på Mcdonalds ikväll. "Idol-Kevin var just här."
Coolt, men inte så konstigt med tanke på att han har sjungit i Mora kyrka ikväll på något Vasaloppstjosan som var där ikväll.
Vasaloppet imorgon ja. Surt att jag hinner börja jobba innan vinnaren har gått i mål. Men lär ändå gå upp i tid och sitta och heja på Gustav och resten av Moraåkarna. Får se hur det går för Jocke och Martin som kommer hem från Kina .. idag tror jag. =)

Nu ska jag nog snart sova. Fast det säger jag visserligen alltid tidigt, sen lägger jag mig jättesent i alla fall. Men tanken är att det ska bli en tidig kväll. Har ändå inget vettigt att göra.


/ Emmum

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu har jag hittat hit med :) Roooligt..



Kram!

2009-03-02 @ 08:29:26
URL: http://fliza83.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback