Onsdag 18/2-09

Tugnt att gå upp i morse. Men det är ju som vanligt.
Ner till arbetsförmedlingen på möte med min handläggare där. Det gick väl helt okej, känns som att många dörrar har öppnats med massor av möjligheter, frågan är bara vad man ska välja när det är ens framtid som står på spel, hur vet jag att jag väljer rätt?

Sen åkte jag och hämtade Malte, sötaste krabaten jag vet, vi har lekt, busat sovit och tokat runt totalt. Dock inga långpromenader.. Ut och kissa och sen springa in snabbt igen... frusna lilla racka:p

Klockan 14 var det som sagt dags för sjukhus, hade en tysk läkare som hette Hans-Joachim. Skitsnygg tyckte jag. Så jag fick ta massa prover och skickades hem med tabletter mot blåskatarr/urinvägsinfektion. Hoppas att de hjälper annars får jag lov att åka ner igen och kolla om det är något annat tokigt med njurarna.

Sen var jag och handlade åt Papi, och när jag kom hem la jag mig i soffan för att kolla tv. Smällsomnade och sov i två timmar. Skönt, men är ändå helt galet trött, gött, då vet jag att jag iaf kan sova i natt =)

I morgon ska jag tydligen vara hundvakt igen. Mysigt.. hoppas att Maltmobjörn är lite trött i morgon så att jag kan sitta och kolla på Desperate Houswifes och softa hela dagen. Känner verkligen för att ligga sofflock och inte göra något alls.

Imorgon eftermiddag/kväll ska jag och Jossan och ev. Boggi ner till Black Box i skolan och kolla på tvåornas monologföreställning. Saknar dom, (Joss och Bogg alltså, och resten av klassen såklart.) Och Lena. Spricker nästan.
Snart dags för en reunion tycker jag. Saknar också att få ge utlopp för den lilla energi jag har, har lust att stå på teaterscenen med EsTa05 och bara riva av en föreställning.

Näe nu är jag så trött så att hela rummet snurrar. Får skriva mer i morgon helt enkelt.

Över och out.


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback