Tisdag 17/2-09

Grattis Jessika och Ulf, dagen efter dagen liksom =)

Idag blev jag först väckt av att Jannicen ringde, men jag tröck upptaget och sov vidare. Sen ringde de från Vårdcentralen, mamma hade tydligen ring och knappat in mitt nummer eftersom att jag klagar  på min mage hela tiden.
Så efter jobbet (11-14) ;) åkte jag hem och bytte om och sen ner till VC för att lämna ett urinprov,... det såg tydligen inte bra ut och de misstänker att det är något fuffens med njurarna, så imorgon ska jag dit igen och träffa en tysk läkare =).

Hoppas att de kommer fram till vad tusan som är fel, för det gör så galet ont.

Ska även träffa min handläggare på arbetsförmedlingen i morgon, och sen vara hundvakt åt Malte. Det blir skönt, hoppas att det är sol i morgon så man kan gå ett par långpromenader =)

Nu ska jag kolla på "halv åtta hos mig" hihi

Over and ut.

Kommentarer
Postat av: hannaaaa

Du är nog gravid!

2009-02-18 @ 19:50:07
Postat av: Anonym

Well.. hade kunnat vara om jag hade haft sex med någon på senaste:P haha

2009-02-18 @ 22:13:18
URL: http://emmawii.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback