Tisdag 24/2-09

Är helt galet trött, har gått till och från jobbet idag, det är egentligen inte så lång bit. Men är man reumatiker så är man. Var helt utmattad när jag kom hem från jobbet. Men jag och syster tog tag i att städa och tvätta och dona här i huset, så nu är det fint och rent och mysigt.
Och som grädde på moset så har jag feber. Blir nog en tidig kväll så att jag orkar jobba i morgon. Har inte råd med en karensdag. :P

Igår eftermiddag var jag ner till röntgen för att röntga fötterna, och när jag låg där med benen i tunneln så tänkte jag på det där med ännu en operation. Orkar jag verkligen med det? Måste kolla upp hur lång konvalisenstid det är på denna operation. För om operationen blir av nu i april-maj så vill jag ju inte gå på kryckor halva sommaren.
Och jag vill samtidigt inte skjuta upp operationen till i höst, för då har jag tänkt att jag ska börja pluggg något, vet inte vad bara.
Så summan av kanelen är helt enkelt att jag tror inte att jag har tid med en operation i mitt liv just nu. Måste ordna upp det någorlunda först. Livet alltså.

Nu ska jag duscha sen ska jag gå och lägga mig tror jag.

God natt.

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback