Torsdag 5/2-09

Schoobrevahänderjao?

Hm. Sjukt vad svårt det var att somna igår.. Låg vaken efter att klockan passerat 05.13. Det var inte roligt. Speciellt inte eftersom att jag ställt klockan på 09.00. För då var det tänkt att bror skulle köra upp hunden hit. Men sen skickade han sms och sa att han var försenad så då vare bara att somna om, sov typ 30 minuter till och sen gick jag upp och åt frulle. =)
När Malte kom så lekte vi runt i huset som galna och sen gick vi ut på långpromenad.
Riktigt mysig dag idag faktiskt, han låg bredvid mig och ville bli kliad på magen medan jag låg och byggde pussel. Mys =)

Sen har jag inte gjort så mycket vettigt idag om jag ska vara ärlig. Tvättat och tagit reda på disken är väl typ det enda.

dagens - fick ganska ont när jag var ute och gick

Dagens + mysdag med söt hund. =)

Over and out / Emma


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback