Välkommen

Hej och välkommen till min blogg.

Nu ska vi se om jag förstår mig på det här eller om jag kommer att ge upp direkt.

Idag gick jag upp runt kvart över elva, duschade, tog det lugnt och bytte sängkläder. Sen käkade jag frulle och gick och gjorde mig i ordning för jobbet. Kvart över tolv så börjar jag klä på mig ytterkläderna för att dra till jobbet. Tror du/ni att jag hittar någon bilnyckel? ICKE. Vi har ett nyckelskåp men inte en chans att det går att hänga nyckeln där.. Efter att ha letat i hela huset i 13 minuter så hittar jag en i mammas ryggsäck.
Tokskyndar iväg till jobbet och anländer 5 minuter försent, men som tur var så var det inte hela världen. Dom hade överlevt ;)

Nu sitter jag hemma och bara slöar, funderar på att gå ut och gå en sväng, men jag vet att det inte kommer bli så i alla fall. Hehe...

Tack och bock / Emma


Kommentarer
Postat av: hanna-karolina

Fina lille emma!

2009-02-01 @ 21:34:23
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: marcus

kul med lite mer uppdateringar hemifrån.

2009-02-01 @ 21:36:31
URL: http://wallinho.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback