Attityd

Idag åkte jag till Falun för att få lite kortison i foten. Det fick jag! =) Dock gillade jag inte läkaren jag fick, hon satt nämligen och pratade i telefon ca 15 minuter medan jag satt inne på hennes rum. Det sög.

Sen åkte jag ner till stan och gick till frisörsalongen Attityd där Henk klippte mig. Fett nöjd är jag, blev nästan kär i honom för att han var så duktig ;) haha.

När jag åkte hem åkte jag över Sågmyra, Leksand och Siljansnäs. I Sågmyra stannade jag till på Lager 157 och köpte en mjukisdress. Asskön =)
När jag anlänt till huset satte jag mig och kollade lite film. Tog mig i kragen och kollade Twilight som jag inte vågat se innan eftersom att det är vampyrer i den och jag är expert på att drömma mardrömmar om saker som hänt under dagen. Men herreminvärpare, jag bara satt och tänkte nästan hela tiden att den inte skulle ta slut. Men det gjorde den tyvärr ändå. ACK så kär jag är nu!


I morgon är det begravning för älskade mormor. Ett sista farväl. <3 Du lärde mig så mycket, jag har så mycket mer att berätta för dig, så mycket mer jag vill visa dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan få låna böckerna. dom är hur bra som helst:).

ses snart.. mormor ser dig! <3

2009-07-31 @ 12:51:47
Postat av: Anonym

2009-07-31 @ 12:52:21
URL: http://hannana.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag lånar gärna böckerna =) kram

2009-07-31 @ 21:28:40

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback