Minigolf.

Idag åkte jag, Ida och André ner på stan och fikade lite och kikade lite affärer. Sen åkte vi hem och slöade ett tag innan det var dags för nästa äventyr med Marcus och Robert. In i bilen, mot Orsa och campingen där vi spelade minigolf.
Jag och Ida delade på sistaplatsen och Mandrew vann. Vilket as.

Sen bar det av vidare till en pizzeria där vi köpte med oss mat hem till bröderna. Vi spelade lite yatzy efter maten. Ganska skön kväll måste jag säga. Mer sånt!!

I morgon ska jag ner på stan med Sandra och fika. Det blir mys.





Nu sitter jag här och har ont där senan inte sitter. Är det det som kallas fantomsmärtor?

Dagens fundering: Hur gammalt är ett lamm när det går över till får? Kattunge till katt och hundvalp till hund osv...

Dagens citat:"Han är lik honom i håret men inte i frisyren" / Marcus


Sov sött


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

roliga kvällar har det varit.. =)

2009-07-26 @ 16:40:28
Postat av: Andrew "Mandy" Mandrew

"Vilket as" haha:D, dagens citat (Y), tycker nästan du bör klämma in de där om dalahästen på minigolfen också ;)



ahja tack för en god match och godnatt! (:

2009-08-02 @ 04:50:59
Postat av: Emma

Haha Mandy, jag ska ta det i ett inlägg sen ;)

2009-08-02 @ 18:49:08

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback