sambo, särbo...bimbo?

Eller? =)


Nä usch, det är för många tankar i huvudet nu. Så mycket som ska hända och så lite tid. Vill inte belasta mamma och pappa med mina tankar, känns som att de har tillräckligt mycket att tänka på ändå.

Jag kan inte fatta att vår älskade mormor är borta. Klockan 21.00 sitter man och väntar på att telefonen ska ringa och att hon ska säga godnatt. Men den ringer inte, och det känns så tomt.
Visst, hon har det bra nu, hon är frisk. Det känns toppen, men vi som är kvar här, vi som ska bära på sorgen och saknaden efter dig, mormor. Jag förstår inte hur det ska gå till? Det gör så fruktansvärt ont, det bara hugger och sticker i hela kroppen och jag kan börja gråta för  ingenting.

Jag älskar dig mormor, du var en stor del i mitt liv. I allas liv. Jag kunde prata med dig om allt. Och jag tackar för de åren jag fick med dig, allt du lärde mig. Alla historier om ditt liv du har berättat.

Inger Olmats 18/5 1939 - 30/6 2009


 I söndags var vi iväg till nusnäs och grillade ett gäng, tack för den kvällen, den behövdes verkligen och jag är glad att jag har er som vänner.

Ni är toppen.

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback