huvvaligen

Var i Falun idag och bytte gips. Det kändes helt okej med allt blod, blåmärken och äckel, tills jag fick se stiften som sticker ut på två ställen av foten. Då höll jag på att både spy och svimma. Så jag fick lägga mig ner en stund med en blöt pappershandduk på pannan och en påse i handen ifall jag skulle spy ;) haha. Pinsamt värre. Men men, är mer orolig för hur det ska gå och få ut dom där stiften sen.

Nej, det var en riktig pers så när jag kom hem gick jag och la mig i sängen och sov i typ 2 timmar. Inte bra, är lite för pigg nu. Men ska gå och lägga mig i sängen och läsa och vänta på John Blund.
Hoppas han kan stanna över natten den där John, det är så omysigt att sova ensam. :)

Kläm


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback