Fredag 6/3-09

Fredag, upp tidigt tidigt för att åka ner till el hospitalo och ta nya prover. Tydligen ingen förbättring hittills, har fått stränga order att hålla mig stilla i sängen under helgen, men jag ska nog trotsa i morgon och bege mig till jobbet. För att i alla fall testa om jag orkar. Om febern håller i sig under helgen och till måndag och om jag då fortfarande inte känner någon förbättring i kroppen så blir det inläggning. Suck. Känns som att det här kommer att bli en dyr historia som jag verkligen inte har råd med.
Men det är väl lika bra att trassla ut skiten och ha det avklarat.

Malte kom till mig på förmiddagen så vi har busat, sovit och gått en riktig långpromenad.(Inte så smart med tanke på att jag är förvisad till sängen). Men det var skönt att få ut och röra sig lite.

Sen har jag egentligen inte gjort så mycket mer. Städat rummet och bäddat rent i sängen samt tvättat lite.
Nu blir det nog snart natta, ska bli skönt att krypa ner bland rena sängkläder. Mums.

Pusskochpissk

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback