Måndag 16/3-09

Jag säger bara OJ OJ OJ.. vad lär sig ungdomen i skolan nuförtiden?

Jag berättade för min mamma och syster att det var någon som ringde mig i natt och frågade hur många bultar det var i Öresundsbron. Och min systers reaktion var, "vad är en bult?"

Det är nästan så att jag blir generad å hennes vägnar. :P


Det gick bra att jobba idag i alla fall. Var lite lös så hjälpte till där det behövdes. Sen skulle jag även hålla en utbildning tillsammans med Noi idag. Dock dök ingen av deltagarna upp. Så jag satt på restaurangen två timmar efter jag hade slutat, helt i onödan. Då var jag sjukt bitter.

Hem och gick ett gäng promenader med Malte och så hälsade vi på Jannicen och Lizette en sväng. Det vad mysigt. Nu ska jag sova för jag råkade ta på mig öppning i morgon bitti. Ska hämta Janec kl 06.20 =)

God natt


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback