Måndag 9/3-09

I morse var jag återigen ner till sjukhuset för att lämna prover, och tydligen så såg det bättre ut för jag har inte hört något från Hans-Joachim. Men idag efter jobbet så kissade jag blod igen, så jag ska nog ner i morgon igen och ta nya prover. =( Orkar inte, ser redan ut som en knarkare på mina armar. Stickhål och blåmärken av spruckna blodkärl. INTE snyggt!!


Har ätit tårta idag på jobbet, den var så sjukt god. Med blåbär i. MUMS.. Och jag som hatar tårta. Inte denna gång. Yummie.


I morgon är jag ledig, ska ner till stan och inhandla puder och äta lunch med Lizette, sen på eftermiddagen blir det myspys med Boggi och Joss tror jag. Hoppas jag!!

Och nu sitter jag här och tittar på Spårlöst och grinar som en liten talevant.

Nu ska jag få pisk i yatzy av Memmut och sen sova.

Gnat

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback