Söndag 15/3-09

Ja, idag har det varit en riktig ångestdag, vet dock inte varför.
Men verkligen allt har känts fel. Gick ut och gick med syster och Malte i ca 1,5 timme. Det var skönt att få göra slut på lite energi.
Har även kommit fram till att jag nog vill sluta med kortisonen, man blir så svullen i ansiktet, plus att jag nästan alltid är hungrig tack vare den. Så jag har gått upp massa i vikt igen. Gillar INTE det.. Men om jag nu slutar med kortisonen så kommer resten av kroppen lacka istället. Men kuren är visserligen ändå snart över, så får härda ut de sista dagarna så får jag gå ner i vikt sen istället =)

I morgon är det jobb igen. suck. Ångest över det också. Hoppas att ångestkänslorna har gått över till i morgon så jag orkar vara trevlig.


Gnat

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi finns här och far ingenstans,närhelst du behöver! Släng över lite ångest på mig skulle gärna bära lite åt dig om det hade gått...Kramisar Maria

2009-03-15 @ 22:21:04
Postat av: Emma

Tack, det värmer att höra! Kram

2009-03-16 @ 19:12:23

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback