Tisdag 10/3-09

Har ont i magen och det känns som att jag ska gå av på mitten, mamma tjatar om att jag måste till sjukhuset i morgon igen för att kolla igen. Men jag orkar inte sitta på det sketna sjukhuset varannan dag, jag orkar verkligen inte.
Börjar ta på psyket nu att må så här. Men jag vet inte vad jag ska göra. Jag ser ut som en missbrukare i armvecken och har lämnat så mycket prover nu senaste månaden att det är ett under att jag har något blod kvar i kroppen. Och ändå hittar de inte vad det är som spökar i kroppen. Känns så värdelöst att slösa massa pengar på att inte få något svar. BLir så less.

Idag har jag spenderat dagen nere på Ur och Penn med Liz och Isa. Det var mycket trevligt. Sen vid sextiden åkte jag till Boggi där Joss var och så bakade vi biskvier. Eller ja, Boggen bakade och jag och Joss hjälpte till att smaka =)

Nu är det banne mig natta. Ska försöka lägga mig i tid ikväll. =)

Gnatt


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback