Tisdag 3/3-09

Idag tvingade mamma mig att ringa sjukhuset igen, fick en tid kl 13. Jag slutade jobbet 14. Så det var ju bara att smöra lite för skiftledaren och säga att jag skulle få lov att sluta tidigare.
Även idag fick jag träffa den snygga tyska läkaren H-J =) skulle lätt kunna fortsätta låtsas vara sjuk om jag får träffa honom mer:P GRR.. haha
Fick ta nya prover och har fått ett nytt pencillin, som jag hoppas hjälper den här gången. H-J påstår att eftersom att CRP:n inte är förhöjd något så kan det inte vara något fel på njuren. Men varför gör det då så ont?
Ska i alla fall ner till sjukan på fredag igen och lämna ytterligare ett par prover för att se om kroppen påverkats någonting av pencillinet.
När jag skulle gå därifrån så sa han åt mig att jag inte fick sporta något, inte gå för mycket och helst ligga stilla så mycket som möjligt, och då sa jag på skämt "vadå får jag inte jobba heller eller?" och då sa han att nej helst inte och så sjukskrev han mig till på fredag. Suck. Jag som inte har råd att vara sjuk. Jag behöver alla pengar jag kan få.

Men men, bara att acceptera och gå vidare:P Så jag åkte ner till stan och hyrde film.
Har just sett "Patrik 1,5". Det var faktiskt en bra film tycker jag. Fin =) Och nu ska jag snart se "How she move". Tror jag.. om jag orkar.. eller så sparar jag den till i morgon. Får se hur jag gör.

Nu ska jag nog vila lite, mitt huvud bultar. =/

Up and away


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback