Fredag 1/5-09

Kan ni fatta? Det är Maj? MAJ.. Jag fyllde ju nyss år. Känns det som.. 5 månader... oj oj oj.

Igår var det Valborgsmässoafton, riktigt trevligt blev det också. Runt 18-tiden så drog jag och grillade hemma hos Lizette med henne, Emelie och Hanna. Det kom lite mer folk allt eftersom, runt halv elva åkte vi ner mot Wasastugan.
Jag hade lite smått ångest eftersom att jag egentligen inte gillar att gå ut här i Mora, men för en gångs skull hade jag riktigt roligt. Jag var chaufför och alla andra var väldigt druckna, kanske var det som var så roligt.
Ja i alla fall är jag nöjd med kvällen.

Idag har jag varit ute i solen och stekt, grillat med familjen och jobbat. Nu är det nog snart läggdags.

I morgon har vi rekryteringsdag, ska anställa massa nytt folk inför sommaren. Ska bli spännande att se vad det är för folk som söker.

Kärlek till alla underbara vänner. <3

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback