Lördag 16/5-09

Idag har jag följt med mor och köpt kläder åt henne som hon ska ha på farmors begravning på tisdag. Och jag passade på att köpa ett oversize linne på HM .. Asskönt. =)

Sen har vi varit ut till "Jugen Jon" (en restaurang) med halva släkten och käkat middag eftersom att mormor fyller 70 på måndag. Riktigt mysigt, men kom fram till att jag nog inte vill gifta in någon kille i våran släkt, vore ju synd om pojken i såna fall:P

Igår jobbade jag och efter jobbet så var jag ner till kyrkan på ungdomssamling och pratade lite om hur det är att leva med min sjukdom och sådär. Det var lite läskigt och jag var väldigt darrig på rösten, men men. Det gick bra i alla fall.

I morgon ska jag jobba igen 12-17. Borde egentligen hålla mig hemma och satsa på att bli frisk från min förkylning så att jag får göra operationen,(läste i mina papper att man inte får ha någon infektion i kroppen när de gör ett ingrepp) den 8/6. Det närmar sig verkligen med stormsteg nu. Börjar bli lite nervös. :S

Nä nu är det sussa dags =)

Pussk


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback