lördag

Väldigt dålig uppdatering av mig nu minsann, men i torsdags var vi (jag, Jessika, Jossan och Ida) hemma hos Boggi. Vi firade Kristi himmelsfärd. Och eftersom att vi inte har den blekaste om var man egentligen gör på K. HF så så bestämde vi oss för att hitta på själva. Det blev massor med fika och babbel.  Så jag hoppas att det blir en tradition. =)

Igår skulle jag uppdatera, för jag satt hemma helt själv och kollade på tv och var allmänt slö. Men då hade mitt internet bestämt sig för att inte fungera. Så jag gick in i grannens garage och pillade på routern i ca 30 minuter sammanlagt, men lyckades ändå inte. Och jag var så irriterad så jag var rädd att hjärtat skulle kollapsa. Men jag lever i alla fall. Konstigt nog.

Idag gick jag upp i lagom tid för att hinna; äta frukost, slänga in en tvätt, vika den tvätt som hängde på tork och åka och lämna tillbaka filmerna jag hyrde igår (istället för att sitta vid datorn) innan jag åkte till jobbet. Kom för övrigt ca 30 minuter innan jag började och hade då tråkigt och försökte fördriva tid med att städa. GRATIS!!
Det gick bra att jobba idag, men jag tröttnade runt 15-snåret för då blev det väldigt segt och jag var galet trött. Men jag pinade ut!!

Nu har jag hunnit; städa toaletterna, hängt tvätt, vikt tvätt och sorterat tvätt och slängt in en till tvätt, duschat, kollat Robinsson och ätit kvällsfika.
Skulle egentligen ha en myskväll med Lizette ikväll. Men hon planerade om. Tydligen! Jaja, ska hoppa i säng nu. Eller.. krypa i säng. =)

Vi hörs <3 / Emmum


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej! Va kul, men tråkigt nog är inte vi hemma då. Då är vi på kolmården :) Lycka till på intervjun!! Kramis

2009-06-04 @ 06:17:01
URL: http://karronilsson.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej! Va kul!! Men tråkigt nog är inte vi hemma då, då är vi på kolmården :) Lycka till!! Kramis

2009-06-04 @ 06:18:04
URL: http://karronilsson.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback