Tisdag 19/5-09

Idag har vi varit i Borlänge och tagit farväl av vår älskade farmor.  Det var riktigt tungt, är helt trött i ögonen och har ont i huvudet av alla tårar. Men det känns bra att hon är på en bättre plats nu. En plats där hon inte behöver ha ont. <3

Jag och syster passade på att ut och gå en sväng i blge innan begravningen. Vi tog en tur ut i skogen och lyssnade på vattnet som forsade och fågelkvittret medan vi vädrade tankar och funderingar. Riktigt skönt. Sånna stunder är som små guldkorn.

Jag fick köra hem till Mora igen, och det var en hel del vägarbeten på vägen (var annars?)  och man fick köra efter en bil där det stod "VÄGLOTS, FÖLJ MIG", och så fick man köra på fel sida i rondellen. Det var spännande, för det får man ju aldrig göra annars. Hehe.

Något mer som är ett litet guldkorn är att jag fick träffa mina kusiner idag, det var väldigt många år sedan och jag hoppas att det inte kommer dröja så länge innan jag träffar dem igen.


Kramar

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback