glass?

Fick en kupong från en mataffär idag. På glass. Jag gillar ju inte glass. Eller jo. CHOKLADGLASS. När det är varmt. Inte i november och jag sitter inne under ett täcke och fryser som en lort.  TASKIG TAJMIING!

Idag missade jag tåget när jag skulle hem från praktikplatsen (som rockar). Så för att fördriva tiden tills nästa tåg gick jag till pressbyrån och ställde mig i kön. Varför? Jo för att tiden alltid går jättefort när man står i en kö och absolut inte får missa något annat. Så när jag stått i kö en stund var det dags att gå ner på perrongen igen. Sjukt bra!

Snart ska jag på bio och se "Luftslottet som sprängdes" med Karro, Kalle och troligen tre till eftersom att vi har bokat 6 biljetter. Hihi.


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback