Minsann

Har varit på intro på gymet ikväll. Efter det körde jag ett pass med cirkelträning. Värmde upp genom att cykla. Och det var lätt att trampa på. Eftersom att det var inbyggd tv i cykeln. Synd att dom inte hade femman bara. Då hade jag kunnat cykla en hel timme under Desperate houswifes. ;)

Instruktören sa att man kunde bli yr eller må illa efter cirkelträningen. Och det gör jag. Shit. Jag som tyckte att jag andades så bra eftersom att han påpekade det innan. Men tydligen inte.
Jag tror att jag kommer ha galen träningsvärk i vänster vad eftersom att det är första gången jag stenhårdtränar det benet sen operationen i juni. (Jag vet jag är en lat biatch.)

Nu ska jag strax hupp in i duschen sen äre sängdags. Imorgon blir det utflykt. Och en date med Fru Björk som kommit till Sthlm ända från Kalix. ♥

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback