Praktik.

Idag gick larmet på min praktikplats. Jag kikar ut genom min dörr för att se om det är på riktigt. Men alla sitter kvar inne i sina rum så jag går och sätter mig igen. Efter 5 minuter kommer Roffe (vet inte riktigt vad han har för funktion) och frågar varför alla sitter kvar?
Det var tydligen en övning. Seriös övning där. =)
För övrigt så trivs jag jättebra på praktikplatsen. Roligt folk jag får jobba med och det märks att de haft praktikanter tidigare för de litar på mig och ger mig bra uppgifter och jag får göra i stort sett samma saker som dem även fast det är min första praktik!

Imorgon ska jag ta med min kamera. Har hittat massa roliga saker att ta kort på. =)

Nu ska jag strax iväg till gymmet och fördriva tiden lite. Skönt att inte ha något plugg men kvällarna blir ganska långa tyvärr. Så. Ut i monsunregnet om en stund alltså. HURRA.

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback