Spontan hemresa

Var just vad det blev i fredags. Blev bjuden på myskväll med tre trevliga människor. Så det bar av upp till Dalarna. Och hem. Hem till mor och far och min bästa kompis Ludde som blev så glad att han kissade på golvet när jag kom. Det är kärlek det =) I söndags var jag och mamma på julmarknad i Nusnäs. Fick inte riktigt in julkänslan dock eftersom att det regnade och var snålblåst. Runt fyra tiden kom Emil och hämtade mig och vi började färden tillbaka mot Sthlm. Trevlig resa med mycket prat. (Och lite sömn från min sida). Idag har jag varit hemma från praktiken. Så förbannat yr och mått illa. Men i morgon bär det iväg igen. "Äta bräckt skinka med ägg eller stekt änka med skägg".

Kommentarer
Postat av: malte

jag som alltid blivit kallad din bästa kompis förut...

2009-11-24 @ 18:43:17

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback