Tåg

Någon klagade på att jag uppdaterade dåligt och jag sa att jag inte hade något att skriva om. Så någon gav mig ämnet "tåg".

Och då tänkte jag bara säga att jag hatar SL:s tåg. Varför då?
JO
1. Det är alltid svinkallt på pendeltågen.
2. Det är väldigt ofta "dörrfel".

Och en till sak jag hatar med tåg är alla människor på tågen. I alla fall dom som inte verkar ha råd att köpa hörlurar till sina mobiltelefoner och därmed spelar musiken genom högtalarna så att hela Stockholm hör.
Jag hatar även att åka med sl på helger. Inte p.g.a. själva sl. Utan p.g.a. alla fulla människor som inte kan bete sig när dom druckit en halv folköl.

Well. Ett inlägg om ingenting. Egentligen. Snacka om att jag lever upp till bloggnamnet. Tack någon.

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback