Hallojse

Idag har jag pluggat latin. Inte så kul som det låter. (Eftersom att det låter skittråkigt så kan ni förstå hur tråkigt det är!)

Sen åkte jag in och mötte upp Andreas på Sthlm södra och han tog mig med in i ComHems säljarvärld. Har gått med honom ikväll för att lära mig säljtekniken.. Väldigt trevligt. Många galna människor. Ganska kul att skratta åt när man är två:P

Får se om jag kommer palla det där jobbet. Efter en timme så var mina fötter så gott som döda. :/


I alla fall. När jag var på väg hem från jobbet så såg jag en reklamskylt. Reklam för Leksands knäckebröd. Texten löd "Bakas av råg skördat max 34 mil ifrån Leksand". Först läste jag "3,4 mil" och tänkte ja men det är väl no big deal. Sen läste jag en gång till. Alltså 34 mil i från leksand. Det kan vara ungefär en bra bit utanför Sthlm. Det kan vara i Jämtland.

Bra slogan liksom. Leksands knäckebröd. "Ingen av ingredienserna kommer ifrån Leksand". Tummen upp.


Nu ska jag strax nanna kudde och drömma sött . Imorgon bär det av till Reumatologen på Karolinska i Huddinge. Hoppas på lite kortisoninjektioner.

Puss

Kommentarer
Postat av: Wille

Och så fick Wasabröd lov att sluta med Moraknäcke, för att det inte var bakat i Mora. Vilka var det som fick igenom det beslutet? Leksandsbröd... Konspiration-Mora... Blir så förbannad så det snart kokar över...

2009-10-12 @ 02:38:20
URL: http://tilliam.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback