Jobbi jobbi

Everyday.
Jag var så sjukt nervös igår när jag knackade på första dörren. Där jag blev utskälld av en polack. Han hatade tydligen Comhem. Men vid andra dörren jag knackade på var det en nyinflyttad tjej som behövde Digitaltv, bredband och telefoni. Cashing =) Efter det släppte det och det hela kändes genast mycket lättare. Har inte riktigt koll på allt än. Är virrig som vanligt. Men det kommer väl. Om ca en timme ska jag börja bege mig mot jobbet igen. Det tar lite över en timme att åka till stället där jag är den här helgen.

Jag gick och la mig så fort jag kom hem igår. Ca halv tolv- tolv nångång. .Somnade runt 05:30. Och klockan halv sju vaknade 3åringen i huset och sen dess har det varit full fart. Är helt galet trött och måste käka frunch och göra mig klar nu.

Pussi


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback