Usch

Idag var det en riktig pina att stiga ur sängen. Var förbannat trött och det var riktigt kallt utanför täcket. Men när jag väl rest på mig och fått på mig ett par byxor så kändes det okej.
Tills jag drog upp persiennerna. Helt disigt och mörkt ute. Det var bara NOLL inbjudande. Men jag tog mig i alla fall till skolan där alla kändes extremt trötta och komiga.

Får panik på latinen. Fattar verkligen inte hur och när man böjer på orden. Blir tamigtusan galen.
Har 180 glosor till på tisdag. Bara att råplugga. Synd att jag är så trött bara, det är inte så mycket som fastnar då tyvärr.

Snart ska jag ta mig i kragen och laga lite middag. Tror jag. Ska vänta och se om mitt illamående går över.



Back till Latinen igen då. Skoj skoj..

 

 

Hoj(cykel)


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback