Wisteria Lane

Ibland känns det lite som att jag bor på Wisteria Lane. Jag har visserligen inte stött på några desperata hemmafruar. Och det är inte särskilt fina, lyxiga hus. Inte finns det några snygga bilar heller.
Eller jo. Förra veckan stod det en limosin här ett par dagar, men det var ganska skabbig.

"Jaha?!" tänker ni kanske nu, vad är det då för Wisteria Lane-aktigt med det då?

Jo det ska jag tala om för er.

För någon vecka sen hände något riktigt läskigt!! Någon snodde mitt cykellyse. Vilket mysterium va?

Det kommer säkert ta många program innan jag kommer på vem tjuven är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, nån som saknar dh? =) ska beställa nya säsongen vilken dag som helst.

din cykellysesstöld kanske hade passat bättre här, på nästan riktiga wisteria lane, lyxhus, desperata hemmafruar o allt därtill=)

2009-10-21 @ 20:46:26
URL: http://hannana.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback