Sen sist.

Fredag: Tog mig i kragen och gjorde klart uppgifterna som vi fått i skolan i torsdags.
På kvällen åkte jag in till Saga på kungsgatan och såg "Flickan som lekte med elden" med Johan, Malin och tre till som jag glömt namnen på. SJUUUKT bra film. Trevlig kväll med trevligt sällskap.

Lördag: Slöade hemma hela förmiddagen och vid 16-tiden tyckte Thomas att jag skulle komma in till stan och spendera lite tid med honom, så vi letade rätt på en varsin Metro och drog till Grönan. (Gratis inträde med en Metro). Efter lite smskorrespondens med Gubben Gren så åkte jag till fridhemsplan för att kolla film med Johan och Malin. Sen duktig som jag var missade jag sista tåget hem så fick åka nattbuss och anlände till huset kl 04:00. Då var jag så fruktansvärt trött så jag stupade i säng.

Söndag: Sov till halv ett och sen städade jag lite och gjorde mig klar för att åka till Uppsala för att hälsa på Fredrik. Han bjöd på årets godaste mat!

Måndag: Så trött som jag har varit idag har jag inte varit på riktigt länge. Grupparbete med Carro och Jeanette stod på schemat. Riktigt rolig dag med mycket skitsnack =)


Nu är det snart natt. Ska kolla klart på Svenska hollywoodfruar tycker att Anna Anka är kung :D


Kramar


Kommentarer
Postat av: Wille

Roligt att du tyckte om maten..!! Men hur borta var jag som inte ens kommer ihåg att du var här?

2009-09-21 @ 23:41:11
URL: http://tilliam.blogg.se/
Postat av: kungen him self

Nej, emma tycker jonas är kung!!

2009-09-23 @ 23:45:26

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback