Helgen.

Jahaja, tänkte ta mig tid att skriva på riktigt idag.

I fredags var jag som vanligt i Huddinge och hängde i kyrkan med massa underbara människor. På lördagen åkte jag tåg, sen tåg igen sen tåg och åter igen tåg. Typ. Jag åkte nämligen ända till Täby för att käka födelsedags middag hos Emelie. Efter middagen kom det massa folk och efter många om och men så gick vi ut på "Tegelbruket" ("Tegel" i folkmun). Det var en grym lördag med mycket dans och mycket skratt.

På söndagen gick vi in till Täby centrum för att käka pizza. Jag råkade på något sätt tappa bort min sjal så vi fick lov att leta rätt på en ny åt mig. Så det blev en hel del butiker som kollades igenom. ;)

Idag har jag haft tvätt-tid, varit och handlat, städat och bakat två pizzor. Jag är grym, jag vet!
Dock hade jag ingen bunke att blanda degen i så jag fick blanda allt i en tillbringare. Men det gick riktigt bra. Tur att jag kan lösa mina problem. Nästa sak att lösa är hur jag ska få alla mina grannar att förstå att de hörs VÄLDIGT bra. Det verkar ju inte funka med att gå och säga till dem!

Ska dra på mig tänkarstövlarna och komma på något riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Em

Sjung högt och falskt, det brukar få folk att förstå att de hörs också. Finns det ventiler där det höra bättre, så stå nära de. ;D

2010-04-21 @ 17:43:28
URL: http://egoinasmamma.nu

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback