Polis polis potatisgris.

Idag har jag sett många konstaplar. Först två i skolan och sen tre stycken när jag cyklade förbi OKQ8 här borta. De sistnämnda höll på och visiterade en snubbe som troligen inte var så nykter eftersom att hans bil stod halvvägs in i en snödriva vid macken.

Jag skulle egentligen på cellgrupp i Huddinge ikväll, men som många vet är jag urusel på digital tid och blandade ihop klockslagen. Bussen skulle gå 18:13 men jag trodde att den skulle gå 18:31. Så istället begav jag mig ut på en cykeltur och upptäckte att hyreshusen bakom den lilla skogen bakom mig har balkonger som är lika stora som min lägenhet. Jag blev jätteavundsjuk. Jag älskar balkonger.


Jag har ju visserligen balkong. En fransk. ;)


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback