Fruktsallad?!

De som känner mig vet att jag HATAR att skala apelsiner och mandariner, dock älskar jag smaken, men att ha lukten på händerna klarar jag inte av. Det slutar alltid med att jag står och tvättar händerna frenetiskt i en halvtimme efteråt för att få bort den hemska lukten

Idag bestämde jag mig för att skala en apelsin för att lyxa till det lite och när jag har suttit och skalat i en kvart (måste ta bort allt det vita äcklet också) så tar jag en tugga och inser att apelsinen är det torraste jag någonsin ätit.  Efter många arga ord så tog jag ett äpple istället.
Nu har jag tvättat händerna 7 ggr och lukten sitter fortfarande kvar. Huvva.

Nu sitter jag och samlar kraft för att gå ut och skotta lite snö. Jag längtar nästan lite!

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback